FunSports Cup revine pe parchet! După o pauză datorată pandemiei de coronavirus, cel mai puternic turneu de handbal pentru juniori din țara noastră revine, cu ediția a 8-a. ....Detalii
Turneul National de Handbal Juniori
Transylvania Winter Cup
10 - 12 Ianuarie 2025, Brasov
Dragi prieteni,
Avem plăcerea de a vă invita să participați la Turneului Național de Handbal Juniori, ”Transylvania Winter Cup” care se va desfășura în Brașov, în perioada 10 – 12 ianuarie 2025.
Turneul este organizat de ACS Transilvania Brașov în parteneriat cu AJH Brașov, sub tutela Federației Române de Handbal și se va desfășura în conformitate cu regulile și regulamentele de joc impuse de aceasta.
Obiectivele acestei competiţii sunt: pregătirea pentru competițiile naționale oficiale, promovarea handbalului în rândul copiilor, a unui stil de viață sănătos, creşterea spiritului competiţional și totodata o bună verificare pentru Campionatul Național de Juniori. Fiecare echipă are garantat cel puțin patru meciuri în turneu.
Vă așteptăm cu drag și vă dorim mult succes în activitatea sportivă!
CATEGORII SPORTIVE:
Juniori I, feminin - fete născute 2006/2007 și mai mici
Juniori II, feminin - fete născute 2008/2009 și mai mici
Juniori III, feminin - fete născute 2010/2011 și mai mici
Juniori IV, feminin - fete născute 2012/2013 și mai mici
SĂLI DE SPORT:
Sala Sporturilor D. P. Colibași Brașov
Sala Metrom Brașov
Sala Carpați Brașov
Sala Școlii Gimnaziale Nr.11 Brașov
PROGRAM:
Vineri, 10 ianuarie 2025
- Sedinta tehnica
- Meciuri grupe
Sambata, 11 ianuarie 2025
- Meciuri grupe
Duminica, 12 ianuarie 2025
- Finalele
- Festivitatea de premiere
TURNEUL NATIONAL DE HANDBAL FEMININ
Transylvania Winter Cup
Editia a III-a
10 – 12 ianuarie 2025, Brasov
REGULAMENT
Turneul National de Handbal Feminin, ”Transylvania Winter Cup” va fi disputat în conformitate cu normele și regulamentele Federatiei Romane de Handbal, EHF si IHF, adaptate la situatia si la resursele de organizare.
Sistem competitional
Se vor forma doua grupe de cate patru echipe fiecare, si se vor juca in grupa fiecare cu fiecare conform tabelei Berger. Se intocmeste clasament in fiecare grupa, dupa care se vor juca finalele, pe fiecare treapta de clasament, astfel: locul patru din grupa A cu locul patru din grupa B, loc trei A cu loc trei B, locurile doi vor juca pentru medalia de bronz, iar locurile intai vor disputa finala mare a turneului. Astfel, fiecare echipa din turneu va disputa patru jocuri oficiale, unul vineri, doua sambata si unul duminica.
Echipele clasate pe podium vor fi premiate cu diplome si cupe, iar celelalte vor primii diplome.
Va fi desemnata echipa turneului, cu cei mai buni jucatori pe fiecare pozitie si vor fi premiati cu diplome si trofee.
Durata jocurilor
Junioarele I si II, două reprize de 25 de minute cu 5 minute pauza si cate un time-aut de echipa pe repriza.
Junioarele III, două reprize de 20 de minute cu 5 minute pauza si cate un time-aut de echipa pe repriza.
Junioarele IV, două reprize de 15 de minute cu 5 minute pauza si cate un time-aut de echipa pe repriza.
!!! Cronometrul se opreste in timpul jocului oficial doar la time-aut si daca este cazul in situatii exceptionale.
Situații speciale
În cazul în care un joc deja început va fi suspendat din motive de forta majoră sau din alte motive care nu țin de organizatori, jocul va fi considerat finalizat cu rezultatul din momentul întreruperii.
În cazul în care jocul nu începe, acesta va fi reprogramat după cum vor dispune organizatorii.
Înainte de primul joc din competitie, fiecare echipa trebuie sa efectueze o poza oficiala de grup pentru arhiva competitiei.
Numărul de jucători și rezerve
Lista finala cu numele jucătorilor pe categorii de varsta va fi predată la sosirea la înregistrare. Numai jucătorii de pe listă au voie să participe la meciuri.
Fiecare echipă trebuie să fie formată din cel puțin 12 jucători. Deși nu există o limită superioară pentru numărul total de participanți într-o echipă, la fiecare joc pot fi înscriși doar până la 16 jucători, cu numele indicate clar pe foaia de protocol al meciului.
Nu se admite utilizarea unui jucător într-o alta echipa decât cea în care a fost înscrisa pe tabel, chiar dacă aparține aceluiasi club. Circulația unui jucător între diferitele echipe ale unui club, chiar de aceeași categorie de vârstă nu este permisă.
La cerere, jucătorii au obligația de a prezenta documentele doveditoare înainte de meci.
Fiecare echipă trebuie să aibă propriul antrenor.
Foaia de joc
Cu 15 minute înainte de fiecare joc, reprezentanții echipelor trebuie să prezinte (la cerere) oficialilor și arbitrilor documentele de identitate ale jucătorilor (certificat de naștere în original sau copie conforma, carnet de elev, CI, pasaport sau legitimație de jucator).
Echipamentul
Fiecare echipa va purta tricouri prevazute cu numar pe spate, de aceeasi culoare si aceste numere vor trebui sa coincida cu cele inscrise in foaia de joc.
Punctualitate
Echipele trebuie să fie pregătite de joc cu 30 minute înainte de începerea partidei.
În cazul în care la ora stabilită de începere a jocului oricare dintre echipe nu este prezent pe teren, acesta va dispune de o perioadă de 5 minute pentru a se alinia la începutul partidei în caz contrar urmând să piarda acel joc cu scorul de la 10 la 0.
În cazul în care echipa nu se prezintă la ora meciului pe teren pentru motive întemeiate pe care le vor comunica organizatorilor, partida se va reprograma.
Reguli de comportament
Dacă echipa demonstrează în timpul turneului o atitudine de violență, protesteaza împotriva deciziilor arbitrilor, duritate asupra rivalilor, proteste la adresa organizatorilor etc., aceasta poate fi automat exclusă din turneu.
Toate cazurile de excludere din competiție vor fi raportate în detaliu instanței federale, la care este asociat clubul sau jucatorul exclus din turneu.
Antrenorii și reprezentanții oficiali ai echipelor vor fi direct responsabili pentru atitudinea și comportamentul jucătorilor lor în ceea ce privește relatia cu arbitrii, coechipierii, adversarii, publicul, organizatorii și materialele care aparțin facilităților sportive (dulapuri, bănci de rezervă etc.)
În cazul distrugerilor totale sau parțiale ale materialelor care aparțin bazei sportive, delegatul, echipa și persoana care provoacă distrugerile sunt direct responsabile.
Arbitrii
Toate meciurile vor fi arbitrate de arbitrii desemnați de către organizatori.
Arbitrul va reprezenta autoritatea maximă pe terenul de joc și va avea drepturi complete pentru a suspenda sau anula vreun joc în cazul în care va observa orice atitudine negative/violenta din partea vreunei echipe.
Meciurile sunt conduse de arbitrii delegați ai AJH/FRH, toate foile de joc fiind raportate catre FRH.
Contestatii
Orice contestatie sau reclamatie trebuie sa fie prezentata in scris la biroul central al turneului sau la oficialul terenului, in interval de timp de 15 minute de la finalizarea jocului.
Organizatorii nu acceptă reclamații sau contestații care se referă la deciziile arbitrilor.
Pentru verificarea contestatiilor delegatiile echipelor sunt obligate sa prezinte certificatul de nastere in original insotit de carnetul de elev, pasaportul sau carnetul de legitimare. Pentru ca o contestatie sa fie validata, se va plati suma de 200 RON la sediul central al turneului.
Contestația va fi soluționată pana la sfârșitul zilei de concurs.
Comitetul de organizare
Comitetul de organizare al turneului se va reuni la finalul fiecărei zile de concurs și va analiza toate incidentele din acea zi.
Toate deciziile Comitetului de organizare sunt definitive și toți participanții vor trebui să accepte ca atare.
Comitetul de organizare își rezervă dreptul de a modifica programul de concurs, atât în ceea ce privește componența grupelor, cât și orele de joc în care se desfășoară jocurile și sălile de sport.
Toate aceste schimbari vor fi comunicate in cel mai scurt timp reprezentantilor echipelor implicate, dar in acelasi timp vor fi afisate si pe pagina web a turneului www.funsports.ro, unde veti gasi si rezultatele partidelor in timp real.
Certificare
Toți sportivii participanți au nevoie de:
▪ carnet de legitimare/ pașaport valabil/ carnet de elev
▪ certificate de nastere in copie conforma
Toate echipele au nevoie de:
▪ lista de nume cu data nașterii
▪ certificarea medicului de sport (viza medicala)
▪ două randuri de echipament
▪ cel puțin o minge
▪ adresa din partea clubului prin care se deleaga persoana de contact responsabila pentru organizarea si coordonarea aplicarii protocoalelor si regulamentelor de organizare a turneului
▪ declaratie pe proprie raspundere din partea reprezentantului legal al clubului de luare la cunostinta si respectare a protocolului medical si a regulamentului competitiei.
▪ declaratiile privind datele personale, GDPR, protectia muncii si PSI
Tabelul cu jucatorii trebuie sa contina stampila clubului si sa fie avizat de un medic sportiv.
La cerere, reprezentantul echipei trebuie să furnizeze certificarea înainte de meci.
Asigurari
Organizatorii nu vor fi responsabili de eventualele leziuni sau boli apărute în timpul turneului, așa cum organizatorii nu vor fi responsabili de eventualele pierderi sau furt.
Acceptarea criteriilor
Echipele inscrise la Turneul National de Handbal Feminin, ”Transylvania Winter Cup” 2025 prin reprezentantii acestora, inteleg si acceptă regulamentul creat de organizatori pentru acest turneu.
ÎNSCRIERE
Taxa de participare: 300 lei/echipă.
Data limita de inscriere, 30.11.2024.
Atenție! Numărul de locuri este limitat.
În solicitarea de înscriere se vor specifica obligatoriu:
-denumire echipa,
-tabel nominal cu toti componentii delegatiei (sportivi si oficiali)
-varianta de cazare aleasa
-nume, adresa de e-mail si numarul de telefon pentru persoana de contact.
CONTACT:
dna. Lena Brebeanu
Tel.: 0762.166.556
0744.311.266
E-mail: acstransilvania@gmail.com
Web: www.funsports.ro